افزایش تقاضا در بازار اهن پس از ماه رمضان
نوشته شده توسط : آهن پرایس

طی هفته های اخیر شاهد  شرایط نا بسامانی در بازار آهن آلات بودیم. بازار اهن در وضعیت بی سروسامانی قرار گرفته است و غیر قابل کنترل شده است این عدم کنترل موجب شده تا قیمت ها در این بازار هر لحظه به سمتی کشیده شود و حتی قدرت تعیین قیمت را از تولیدکنندگان مقاطع گرفته است. قیمت آهن الات در بازار با یکدیگر هماهنگی ندارد و از سویی دیگر نگرانی کاهش صادرات به دلیل تحریم ها و مشکلات پیش رو در بلند مدت بخش فولاد را به طور قابل توجهی درگیر کرده است.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، با توجه به وضعیت های بوجود آمده و افزایش قیمت در بازارهایی همچون طلا و ارز، شاهد نگرانی فعالان بخش آهن و فولاد از کاهش سرمایه هایشان در این بازار هستیم. از سویی دیگر این نگرانی ها همگی به بخش های پایین بازار و همچنین تولید کنندگان شمش و اسلب نیز سرایت کرده است و اکثر بخش ها را درگیر مشکلات بسیار زیادی کرده است.

مطابق گفته های هفته گذشته در حال حاضر بازار در شرایط متلاطمی قرار دارد و هیچ گونه پیش بینی در این شرایط اماکن پذیر نمی باشد و در حال حاضر اعلام قیمت ها صرفا با توجه به نوسانات نرخ ارز و سکه صورت می گیرد.

علاوه بر این موضوعات، نزدیک شدن به روز های پایانی ماه رمضان خود یکی دیگر از عوامل مهم افزایش قیمت می باشد. چرا که با پایان یافتن این ماه میزان تقاضا در بازار با افزایش مواجه خواهد شد که افزایش قیمت را نیز بدنبال خواهد داشت. در نتیجه به نظر می آید طی روز های پایانی ماه رمضان شاهد افزایش بسیار زیاد تقاضا در بخش خرید باشیم.

درحال حاضر هیچ برنامه ثابتی و قابل اتکایی در دستور کار و سیاست های دولت نمی باشد و احتمال تغییر آن در هر لحظه وجود دارد. به نظر می رسد در تمامی بازار ها جو نگران کننده ای برای هفته آینده موج می زند. در این شرایط باید منتظر شد و دید این جو روانی در هفته آینده چه بلایی سر بازار اهن الات خواهد آورد.

با توجه به گزارشات منتشر شده، در شرایط فعلی بازار اهن آلات شرایط بسیار نا مطلوبی دارد که مسائل سیاسی پیش رو و تحریم ها روز به روز به بدتر شدن اوضاع آن دامن می زند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: